REKLAMASJON

Teksten nedenfor informerer på en mer lettlest och tydelig måte enn kjøpsvilkårene, hva som gjelder ved reklamasjon. Kjøpsvilkårene kan inneholde mer informasjon som ikke finnes her.

Om du vil returnere ett skadet produkt, kontakter du kundeservice@teknikproffset.no, du kommer da til å få en kostnadsfri returfraktseddel og kan returnere produktet for feilsøking. Noen produkter tar vi ikke imot som retur, men erstatter isteden produktet med en gang, dette fremkommer i så fall når du tar kontakt med oss.

Om vi bedømmer at produktet ikke er rammet av feil som dekkes av fabrikkgarantien, returneres produktet til deg mot fraktkostnad for tur- og retursending på 150 kr inkl. moms.

Før kunden kan debiteres for reparasjons- eller feilsøkingskostnader, vil kunden bli kontaktet og forespurt.

Reklamasjon av en vare må innleveres innenfor rimelig tid fra øyeblikket du som kunde oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for en vare opphører under alle omstendigheter etter 3 år.

For å unngå unødvendige reklamasjoner er det en god idé å først kontakte varemerkeprodusenten av produktet for support/hjelp.

Gjennom å reklamere ett produkt hos oss, godtar du våre reklamasjons- og garantivillkår.

Ved eventuelle tvister, kommer Teknikproffset ARN:s anbefalinger.

ARN:s kontaktinformasjon

Postadress:
ARN
Box 174
101 23 Stockholm
Sverige