Form legenden din i EA SPORTS UFC 4. I EA SPORTS UFC 4 formes fighteren du blir av kampstilen din, prestasjonene dine og personligheten din. Utvikle og tilpass karakteren din gjennom et enhetlig progresjonssystem på tvers av alle modusene. Gå fra ukjent amatør til UFC-superstjerne i den nye karrieremodusen, opplev kampsportens opprinnelse i to helt nye miljøer - The Kumite og The Backyard - eller utfordre verden i nye lynkamper eller verdensmesterskap på nettet for å bli den ubestridte mesteren. Flytende clinch-til-slag-kombinasjoner gir mer responsivt og autentisk spill i stående kamp, mens den reviderte takedown- og bakke-mekanikken gir mer kontroll i de viktige fasene av kampen. Uansett hvordan eller hvor du spiller, setter EA SPORTS UFC 4 "deg" i sentrum av hver kamp.
Spill og presentasjon:
Med mer kontroll i slagene, REAl Player Motion Technology som løfter grapplingvekslingene for to spillere, det nye submission-systemet og en ødeleggende ground and pound-overhaling, vil spillerne føle hver eneste fase av kampen i EA SPORTS UFC 4.
● Flytende ClinchControl: UFC 4 introduserer REAl Player Motion Technology (RPM Tech) iEArt of the "clinch", crEAting a fluid experience driven by positioning andphysical context. Ved hjelp av denne teknologien er clinchen integrert som en del av slagsystemet, noe som gir mer flytende og hyppigere clinch- ogEAkmomenter.
● TakedownOverhaling: UFC 4 introduserer også RPM-teknologi i takedown-spillingen. Med en rekke nye takedown-animasjoner vil spillerne oppleve et større spekter av utfall, drevet av brukerkontroll og fighteregenskaper. Fra kraftbærer tilEAn sprawls til helt nye drivende takedowns der spillerne aktivt presser eller forsvarer seg gjennom takedown-forsøket, og kamper vinnes eller tapes i disse innflytelsesrike brytingsmomentene.
ødeleggendeGround and Pound: Å finne måter å påføre betydelig skade fra bakken har blitt et varemerke for noen av UFCs beste. Med overhalingen av ground and pound gir UFC 4 deg mer kontroll over scenarier der du står oppreist, noe som gir angriperen flere verktøy til å sikte og velge sine steder, og forsvareren tilgang til flere verktøy, somEAd bevegelse og veltimede motoverganger.
● Nytt submission-system: Det reviderte systemet introduserer en helt ny opplevelse for innleveringsfasen. Avhengig av posisjonen din utløses ett av to nye minispill, som er laget for å gi en forenklet brukeropplevelse. I tillegg har spillerne nå muligheten til å slå fra submission-fasen og flere måter å overføre submissions på for å akselerere avslutningen, eller bruke slag med høy effekt for å unnslippe dem.
● Grapple Assist:EAInnføringen av et mer intuitivt kontrollskjema gir bedre kontroll og forståelse i bakkespillet. Ved å trykke på venstre spak kan spillerne øyeblikkelig sette i gang et forsøk på å "reise seg", "underkaste seg" eller gå videre til en merEAfordelaktig "ground and pound"-posisjon.
● Dynamiske slaginnganger: En overhaling av kontrollskjemaet gir mer kontrollerte slag, samtidig som det gir bedre tilgang til en rekke kombinasjoner. Ved hjelp av den nye mekanikken kan spillerne velge mellom å trykke på knappen for å slå raskt eller holde den inne for å utføre langsommere, mer skadelige slag.
● Øyeblikk med høy effekt: Alle fightere går inn i oktagonen for å fullføre kampen. I UFC 4 vil spillerne se,EAr og føle den desorienterende effekten av et slag som endrer kampen, eller se ansiktslammende repriser av ødeleggende knockout-slag som sender motstanderen i gulvet.
● Nye kommentarerEA m:EAEADen tidligere UFC-mesteren i lettvekt og UFC-mester i lettvekt, Daniel "DC" Cormier, hopper inn i kommentatorboksen sammen med UFCs faste kommentator JonAnik, noe som gir en ny, frisk kommentaropplevelse som er underholdende, energisk og informativ.
Nye kampmiljøer:
En fighter er formet av omgivelsene sine, enten de er bygget i gatene eller født ut av en gammel kampsportdisiplin, disse nye miljøene skaper fighteren ... og kampen.
● Bakgården: Noen av historiens mest brutale utøvere begynte med en rå fortid som banet vei for deres profesjonelle fremtid. I bakgårdsmiljøet er det best å fullføre kampen, for her ute er dommerens scorekort det siste noen ønsker å se.
● Kumite: Et miljø som hyller den gamle MMA-tradisjonen.EAFolk kommer til dette underjordiske tempelet for én eneste grunn: å tvinge sin egen kampdisiplin til å dominere eventuelle utfordrere.
● UFC Apex: Det autentiske stedet for Dana Whites Contender Series i Las Vegas. Dette unike stedet fanger opp det særegne miljøet der utøverne går fra å være "utfordrere" til å bli profesjonelle UFC-atleter.
● Action Avenue:Et utendørs amatør-MMA-arena som er bygget for å vise frem hvor de første skrittene mot fremtidig MMA-herlighet tas.
CrEAtedFighter og Vanity: EA SPORTS UFC 4-universet er bygget rundt fighteren din, og hver fighter er forskjellig - fra hvordan de presterer til personligheten de tar med seg inn i oktogonen. Prestasjonsdetaljer som vektklasse og en av tolv fighter-arketyper definerer hvordan du kjemper, mens over 1600 nye EArnable gEAr, over 120 emotes og mer lar deg vise frem personligheten din mens du gjør det.
Språk på omslaget: Engelsk